wtorek, 25 grudnia 2012

1.Witaj bloggerze!

Cześć!
Blog, na którym się znajdujesz, jest poświęcony figurkom Littlest Pet Shop. 
To mój pierwszy post tutaj. Ale nie, początkującą blogowiczką nie jestem.Wcześniej pisałam na kate-lps.blog.onet.pl, a wcześniej jeszcze na blox'ie. Chociaż po co ja to piszę, przecież i tak wszystkich czytelników mam jeszcze z oneta :3
Oprócz tego mogę napisać, że jestem Kate/YellowFrogg , mam 12 lat a moja kolekcja LPS liczy sobie 163 figurki. Jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o mnie, to wejdź w odpowiednią stronę pod nagłówkiem lub napisz na yellowfrogg12@gmail.com ;)
Proszę jeszcze o jedno- chcę poznać opinię Czytelników! Z tego powodu mam do Ciebie  prośbę: napisz, czy podoba Ci się obecny wygląd.Proszę także o szczere oceny moich notatek, bo komentarze z serii "fajna nota" już mi się znudziły i naprawdę nie są przyjemne ;)
Dzięki i do napisania!
Kate

2 komentarze:

  1. Zmień czcionkę na jakąś bardziej przyzwoitą, a ogólnie jest ładnie :)
    I USUŃ KODY Z KOMENTARZY!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba wygląd, kociak na nagłówku jest słodki :)

    Zapraszam, nn: http://lps-barwnakolekcja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń