piątek, 8 lutego 2013

5. Zdjęcia z ferii

Siemm!
Jestem w Poznaniu, u cioci. Dzięki temu mam dostęp do pokoju kuzynów, i postanowiłam to wykorzystać :D Ale najpierw PSy ;)
~~~~~
Yay, trzy komy ^^. Już myślałam, że będą dwa, jak zawsze, ale eLeN uratowała sytuację xD
Bland Pet :Cieszę się, że Ci się spodobało ;)
Kinia: Dziś foty i trochę tekstu- pasuje? xd
eLeN: U mnie już jest, jak widzisz xD A Twojego bloga właśnie sprawdzam :D
~~~~~
Dobra, zdjęcia będą niepodpisane (bo mi się nie chce z nimi użerać), ale Wam ufam ;)
Wzięłam 12 LPSów, nie każdy ma zdjęcie (chyba xd).Okej, zaczynamy!
<Sorry za jakość ;/>                Jackie- fanka Gwiezdnych Wojen ^^.
                                                Zoe wręcz kocha R2D2!
Pamiątkowa słit focia Raxtusa...

                                                    I jeszcze jedna...
Straż miejska- samochód z powybijanymi szybami, zdartym lakierem i brakiem przednich drzwi...rodem z planu "Pani i pana. Smith"! xd

Rax, aż tak ci się nudzi?
Zdjęcie z królem Julianem.
Buziak dla lemura! Chwilę....Ines, ty zdradzasz Percy'iego!

Jedno słowo i Kathcia rzuci się z mostu! T.T (pod którym, de facto, nie ma wody, ale kit z tym xD)
Ludzik lego i jego "laseczki"
Zoe: Ona ukradła mi chłopaka!
Jackie: Idź lepiej szukać swojego R2D2!
~~~~~
To tyle na dziś. Dodam jeszcze tylko tyle, że niedługo na YT wstawię filmik z pobytu w Poznaniu i otwieranie nowych LPS, o których w następnej nocie ;)
Papa! :*

8 komentarzy:

  1. Pasuje. :p Ostatnie rozwala. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sesja! Ostatnie jest najfajniejsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Yeah! uratowałam sytuacje! xxD Niestety notki nie udało mi sie dokończyć. Ale dziś się postaram :) Fajne foty (najlepsze Kathriny [czy jak się nazywa?]na moście ;) )

    OdpowiedzUsuń
  4. Buziak do K. L. .? To mój mą!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne foty :D Ostatnia rozgromiła XD Też mam twoją Zoe, u mnie to Lana :33 Jackie, ty psie XD

    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, świetne foty ;)Z Królem Julianem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne foty, zwłaszcza te z Raxtusem ^^.
    Zapraszam do siebie (click on my nick).

    OdpowiedzUsuń