niedziela, 17 lutego 2013

6. Walentynkowa sesja... spóźniona, ale jest.

Osiem komentarzy...KOCHAM WAS!! <33
Ekhem...
Hej!
Dziś będą zdjęcia z walentynek. Taa, zdjęcia drugi raz z rzędu. Za to w następnej nocie już chyba coś napiszę xD
~~~~~
PSy:
Kinia;Bland Pet; Loving LPS; RazmusLonhair: Dzięki ^^. Cieszę się, że się podobały, zwłaszcza, że robiłam je z nudów xDD 
eLeN: Przykro mi to mówić, ale teraz tymczasowo straciłaś swój tytuł xD Razmus podbił do 8 i chwała mu za to, bo poprawił mi humor xD Chociaż, gdyby nie każdy inny komentarz, to nie byłoby ośmiu.... Kurde, te moje problemy xDD
LPSManiak: No widzisz, musisz go krócej trzymać xD Swoją drogą Percy nawet się nie skapnął, że jego dziewczyna całuje innego xP
Rainbow LPS: Zoe rządzi ^^. Btw. Jackie się na Cb fochnęła, zamknęła w pokoju krzycząc "I gdzie jest sprawiedliwość na tym świecie?!" i napisała na fejsie, że życie jest do dupy :< 
~~~~~
Trolololo, lecimy ze zdjęciamii! 
Aga i David...Tak,to ona zmusiła go do założenia serduszka x.x (Ahh, te sławne projektantki mody...)
Mary z walentynką dla Nicka...biedny Nick. Cóż, cena sławy.

Dla Zoe i Jackie walentynki to dobra okazja do nabijania się z plastików. Co ja gadam/piszę (niepotrzebne skreślić), dla nich każda okazja jest dobra!
Fiona dostała od Shreka  Michela naszyjnik z pereł.
Na pierwszą randkę pójdź w sukni ślubnej. Po takiej aluzji szybko pozbędziesz się adoratorów.(wyjątek: chorzy psychicznie i pijani)
Nina w koronkowej sukience... kurde, ale nuuudy!
O, Klio w czerwonej sukience. Gorset z brokatowych serduszek. To nie był mój pomysł, serio. Obwiniajcie Agnieszkę (nie odpowiadamy za ewentualną stratę wzroku).
Kwiatek dla pięknej pani. Od walentynkowego kota.
A to dla pani...<to jest ten moment, kiedy rzucasz mu się na szyję, Kacia, ogarnij się!>
Yyyy...Percy? Skąd ty wziąłeś wrzos w środku zimy?O.o
Zoe i Jackie chciały sobie zrobić zdjęcie na tle serduszek...ale chyba puściły pawia...
A Kath zajada się truskaffką. Chyba mają z Percy'm tego samego dostawcę. 
~~~~~
Taaak, to tyle. Cieszę się, że wytrwaliście do końca xD
Aha, miałam jeszcze napisać o moich nowych LPSach. To było tak: zamówiłam na allegro cztery LPSy i one przyszły i.... to chyba cała ich historia. Oto one:
Zyia i Shine/Shina
Zelda i Vanessa.
Dziś już nie zdążę ich opisać, więc zrobię to w kolejnej nocie (o ile nie zapomnę xD).
To....Pa!


11 komentarzy:

  1. Faaajne zdjęcia! Co poradzić? Masz ekstra blog ;* !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jackie, Zoe, jesteście... zajebiste <33
    Zaraz, Ines, zdecyduj się - Percy albo Król Julian XD Twój David to u mnie Wade (Łejd). Lepszego imienia nie mogłam wybrać XD

    Zapro do mnie :33 Jeżeli chcesz ;D
    ---

    Co do Jackie: nie moja wina, że nazwałam Cię psem <D Przecież ty... jesteś psem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Powoli zaczynam mieć dość walentynek. xD Ej, a niech ktoś zrobi coś na światowy dzień kota. :P
    Chihuahuy. Uwielbiam je. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne New Petki ;)[Zelda xxD] . Co do utraty tytułu... Faktycznie ty to masz problemy ( w tym przypadku) ;) A zdjęcia super (i znów najlepsze Katheriny :( ) Już czekam na NN ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To 3 zdjęcie i to z truskawką jest świetne *-*. Ja na Walentynki dostałem Walentynkę i takiego słodkiego misia walentynkowego od Lilly.
    Cieszę, że się ucieszyłaś z koma Razzowego XD. Właśnie zajrzj do niego, bo coś nowego napiszciał.
    ~Love
    a lat mam 16, a w grudniu 17 będę mieć ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Walentynkowa sesja!6 zdjęcie rządzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, exstra stroje robisz :)
    To ja (LovingLPS), ale teraz będę podpisywać się jako psiarka, tak jakby co :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Salut! Kiedy nowa notka? Mam nadzieje ,że nie długo ;) Zapraszam na NN ;) Zrobiłabyś ocenki jamników (chyba ,że były a ja nie pamiętam [a szukać mi się nie chce xxD])? No cóż ,żeby nie było tak krótko to napiszę jeszcze raz: Zdjęcia są suuu...uuuu...uuu...per!

    OdpowiedzUsuń
  9. NAPISZCIAJ COŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚ PROSZĘ XDDDDDDDD
    Zapro do mnie na blogspot....

    OdpowiedzUsuń