niedziela, 10 marca 2013

7.Oceny jamników ;)

Hej!
Mam całą masę wymówek, jak zawsze, ale, żeby nie marnować Waszego cennego czasu (i przy okazji trochę oszczędzić Wasze oczy) podam tylko jedną- egzaminy wstępne do gimnazjum. Wiadomo, stres, zakuwanie i takie tam. Ale już jestem z powrotem, proszę się nie martwić ;)
~~~~~
Łał, 11 komentów :o Wielkie dzięki i tym bardziej przepraszam. Swoją drogą to takie motywujące, kiedy wiesz, że ktoś naprawdę czeka, aż napiszesz, a nie tylko zagląda raz na miesiąc (jak ja ;___;) xD
LpsManiak: Dzięki Kocie :*
Rainbow LPS: Oczywiście, że są. W końcu to moje LPSy, przyzwyczajaj się xD Ojoj, Ines jest stanowczo za Percy'm, oczywiście! Król Julian to tylko taki...szybki romans xD Wiesz, to jej idol i wgl. Aha, Jackie jak zwykle przesadza >__< Sorry za nią, wszystko rozumie inaczej (achh, te choroby psychiczne). Zajrzę, pewnie ;3
Kinia: A może światowy dzień chiuhahu? Po napisaniu tamtej noty też miałam stanowczo dość walentynek xD A widzisz, widzisz, dobry gust masz xD
eLeN: Salut ^^ Dzięki ;) Czyli wychodzi na to, że Kathcia jest niezmiernie fotogeniczna (bo raczej to nie dzięki fotografowi<czyt. Kate>)
Love: Uuu, staruch z Ciebie xD Mama nie pozwoliłaby mi się z Tb zadawać  xD Ja nie dostałam nic, może z wyjątkiem truskaffek (ale Katherina wszystkie zeżarła:c) i 11 komów xD Zajrzę, zajrzę, jak napiszę notę xD
Bland Pet: Eee... a które to 6? xD To z Niną? Serio? xD
psiarka: Echh, co Wy macie z tymi zmianami nicku? Dzięki, czasem strasznie trudno jest zrobić jakiś strój (zwłaszcza ze wstążek, bo się tak... rozdziawiają?), więc cieszę się, że Ci się podoba :)

Jak widać, "trochę" pominęłam komenty z prośbą o notę, co oczywiście jest dość uzasadnione, biorąc pod uwagę, że właśnie tą notę piszę xD
~~~~~
Na życzenie eLeN dziś będą oceny jamników. Strasznie dawno nie robiłam ocen (będzie z rok), więc jest to miłe urozmaicenie :D Dziękuję eLeN za podsunięcie pomysłu, i zapraszam do czytania!
 
Na początek lista( nie muszę chyba pisać, że z nicole-mysite? to dość oczywiste ;D). Mamy tu koło trzydziestu jamników. Nie opiszę wszystkich, tylko kilka najciekawszych ;) Mam 3 jamole (macie lepszy pomysł na zdrobnienie? xD),Katherinę <#518>,Bosha <#1367> i Josha <#2013>, który, jak widać, ma epicki numer xD


Pierwszy jamol. Sooo cute <33
Oczy: Ładne. Takie...zielone xD 10/10
Kolor: Jamnikowy. Ale ma plusa za cieniowane łapki^^ 9/10
Całość: Awww, chciałabym ją mieć :> 10/10

Kiedyś o niej marzyłam. I nadal chcę ją mieć, ale żeby była ze spódniczką! xD
Oczy: Mogliby sobie odpuścić tę gwiazdkę/kwiatek/ cokolwiekinnego, zwykłe kropki by wystarczyły. Ale te rzęsy...<3 9/10
Kolor: Cóż, trudno o oryginalność, jeśli zwierzę ma tylko jeden kolor, ale nie jest źle. Ten zawijas na czole wyróżnia ją od innych. 10/10
Całość: Marzenie :3 10/10


Pierwszy jamnik tego kształtu.
Oczy: Męskie. Może wyglądałby lepiej bez tych brwi. 8/10
Kolor: Znów to samo...8/10
Całość: Jamole "faceci", jak ten tu, niezmiennie kojarzą mi się z łysiejącym facetem po 40 .___.  8/10

Parvati ^^
Oczy: Ładny kolor :3 10/10
Kolor: Nie ma to jak motyl na czole xD I na tyłku też xd Ale przynajmniej nie jest tak jednolity jak u reszty-
10/10
Całość: Chyba mam słabość do pocztuffkoffcuf :D 10/10

Bądź oryginalna. Bądź cool.
Oczy: Trochę bez wyrazu... 8/10
Kolor: Taka miła odmiana. Ale zmniejszę za ten wzorek na czole :< 9/10
Całość: Brakuje jej czegoś... tego jamniczego uroku. 8/10

Ładna *.* Ale kojarzy mi się trochę z jakąś postacią z filmu science-fiction.
Oczy: To spojrzenie w bok. Ponadczasowe. 10/10
Kolor: Łatki, wszędzie łatki! 9/10
Całość: Jadłabym. 10/10

Ktoś tu się ufajdał musztardą...
Oczy: To spojrzenie mówi "AYFKM?" Ale ten błękit rozbraja :3 7/10
Kolor: Ciemny, czekoladowy. Fajny. 9/10
Całość: Karmel. Mleczna czekolada. Gorzka czekolada. 8/10

Jamnik rodem z Kapitolu. Porażka.
Oczy: Mają ładny kolor, ale...7/10
Kolor: Biedny jamnik. A mógł być przyzwoitym zwierzęciem. 5/10
Całość: Jestem na nie. 6/10

"Dowalmy mu jeszcze kwiatka, może wtedy ktoś go kupi!"
Oczy: Ten niebieski jest taki śliczny, że aż dam 9/10
Kolor: Eee...kwiatek, brwi i uszy. do wymiany. 5/10
Całość: On albo rodzi, albo usiłuje nie narobić w gacie. 7/10

KOCHAM JĄ!
Oczy: Mówiłam, że to spojrzenie wymiata? I ten kolor..Awww :3 10/10
Kolor: Karmeloffy. Trochę jednolity, ale to przecież BB. 10/10
Całość: Kupisz mi ją? <3 10/10

Matko O.O Moje oczy!
Oczy: Bez komentarza. 2/10
Kolor: Widziałam już różowe jamniki, ale ten... 2/10
Całość: Nigdy. Więcej. 2/10
~~~~~
No dobra, może pominęłam większość ładnych jamników, ale po prostu nie chciałam, żeby nota polegała na moim zachwycaniu się każdym jamnikiem xD
A teraz- uwaga. Miałam w tej nocie opisać moje nowe LPS, ale tak się złożyło, że w międzyczasie kupiłam jeszcze sześć, a opisywanie dziesięciu LPSów zajęłoby mi cały dzień, postanowiłam, że swoje nowe figurki opisywać będę poza notatkami. To znaczy? Zrobię kolejną zakładkę, w której będę wklejała opisy PetShopów. Mam nadzieję, że z czasem uda mi się opisać tam także LPSy, które mam od lat. To będzie też niezła alternatywa dla Was, mam nadzieję, bo kiedy nie ma NN, możecie sobie poczytać o mojej kolekcji. Dzięki temu ja spełnię też swoje marzenie podzielenia się z Wami całą moją kolekcją. Mam nadzieję, że pomysł wypali i że będziecie tam zaglądać ;)
Mam już sklejony filmik z otwieraniem Ziyi,Zeldy, Shiny i Vanessy, może nawet dziś uda mi się wrzucić, więc zapraszam na moje YT (link do kanału w zakładce "YellowFroggTV").
A teraz nie zostaje mi nic innego, jak się z Wami pożegnać ;)
Cześć!

12 komentarzy:

  1. Mam tego "faceta" i u mnie jest babą :P

    Kilka jamniorów to moje marzonka ^^

    A ten G3... Porażka :3

    ----
    Ou yeah, kocham krytykować Generację trzecią ^^ Najgorsze są OCZY.

    Ou Yeah, Josh ma numer 2013, będzie miał szczęście w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten z kwiatkiem - HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHA
    Jak to rodem z Kapitolu? ;c Lubię Kapitolczyków. :[
    Uuuu, Parvati ma 10/10 ^w^

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje bardzo ,za spełnienie proźby ;) Mi najbardziej podobaja sie jamniki:
    #556,
    #139,
    #2597,
    #675. Ale zdecydowanie najlepsza jest Nilsa :* Noje nbajwiększe marzenie odkąd obejrzałam †LPS: Szkoła Diabła Z Krwawej Ręki†. Heh... jeszcze raz dziekuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post. Ja mam tego drugiego jamniki. 10/10 Fajnie! Też mi się podoba. ;)
    Zapraszam do mnie --->http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten z wiatrakiem jest śliczny xD, co do G3, to szkoda słów ...
    Ja mam 6 tych "damskich" i 4 "męskie".
    Gdzieś widziałem drugą wersję jamnika z tej saszetki - taki jakiś niedomalowany ;/.
    Fajne ocenki, rób częściej ;D
    "Całość: On albo rodzi, albo usiłuje nie narobić w gacie. 7/10"
    XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Lepszy pomysł na zdrobnienie - Dżem. Bo JAMniki. Czyli właściwie Dżemniki. Dżem Niki.
    Eee, najlepszy jest 23 kwietnia - Dzień Konia. ♥
    #640, ona jest super... nazwałabym ją Kreska, gdyby nie to, że już mam LPS'a o tym imieniu. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawijas rządzi *-*
    Btw.http://pl.littlestlps.wikia.com/wiki/LPS_Wiki - zapro tutaj
    i do mnie na NN :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje oczy nie mogą patrzeć na tą ostatnią !!! :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta z zawijasem to moje petkowe marzenie :o

    OdpowiedzUsuń
  10. ten ostatni jest nawt fajny

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten różowy jest fajny, bo ja go mam, a wy nie musicie ich obrażać. Według mnie wszystkie jamniki są ładne. 😡😠😬

    OdpowiedzUsuń