niedziela, 17 marca 2013

8.Moje marzenia, marzonka i takie tam...

Cześć!
Dziś, jak to widać w tytule,pokażę Wam moje marzenia ;3
Och, ale najpierw PSy, oczywiście ^^.
~~~~~
Rainbow LPS: Oj tam, oj tam xD Dla mnie facet, dla Ciebie baba, co za różnica xD G3 z reguły są do niczego,więc to żadne zaskoczenie :3 Może i będzie miał... Wygra w karty z Boshem? xD
Jolly July: Jeśli myślimy o tym samym Kapitolu to śmiem twierdzić, że masz dziwny gust O.o Parvati musiała dostać dziesięć- choćby za to, że Ty ją masz, albo za jej imię ( hinduska bogini ^^) :3
eLeN: To ja dziękuję za pomysł :* Sorry, czy tylko ja nie oglądałam serialu z Nilsą? O.o Jestem taaaka zacofana :<
Ania777: Dzięki :3 Już wchodzę.
Mentalista: Ej, a nie masz wszystkich? O.o Się zdziwiłąm xD Okeej, postaram się, ale musicie mi podsuwać pomysły na ocenki (achh, ten leń). No co, taki ma ryjek xD
Kinia: Dżem <3 Bo wszystkie Dżemy są zajebiste :3 Jem Dżem, słucham Dżemu, idę na spacer z Dżemem <3 xD Dżem Niki ^^ Uu, dzień kuni? Jest taki?xD Kreska <3
Razzowy: Żondzi, nie rządzi, niedouku Ty Ty :pp Spx.
~~~~~
No, nie wiem, co mam pisać xD Może więc zacznę :pp

Kocham ją *.* Tzn. ją i tę #528, bo trzeci wariant (#963 ) nie jest już taki fajny :3 Ona jest taaaaka słodka <33


Czika! xDD Jest śliczna, cn?

Kira *o* Kiedyś moje największe marzenie, teraz- mniejsze,ale i tak ją kocham <3

No co xD Brakuje mi fajnych facetów dla tych wszystkich czadowych dziewczyn, a on jest najładniejszym collie :p

Podoba mi się. Nie mam żadnego beagle. Taaaki fajny *.*

Piegi *.* Nie będę się tłumaczyć, przecież może mi się podobać spaniel, nie?

Kocham go <3 Jack z "Friends Love" :3

Mrrrrr...Piękna :**

Dlaczego ten dog mi się podoba? O.o

Moja Samantha. Marzyłam o niej kilka lat o3o

Laura *.* To samo, co u Sam :3

Matko, same koty i psy (i Kira xD). Ale ona jest taka fajna, że aż chcę ją mieć xD

Kolejna z rodziny Rashid ^^.

I ta niebieska koronka na grzbiecie <3

*rzyga tęczą* Ahaahhhahaahah, przez niego rzygam moją Zmhorą x.x

Na zmianę: chihuauy, russelki, shorthairy i dogi T.T Jestem taka nieoryginalna :c

No nareszcie xD Ładnie jej z tym brokatem, cn?

Awwww ;3

*o* Kupmikupmikupmikupmikupmi!

Panda hipis zawsze spoko xD

Świąteczny Dżem <3 Piękny unikacik.
~~~~~
Podsumowując: Wasza Kate ma słabość do totalnie popularnych i pospolitych LPS, ze szczególnym uwzględnieniem psów i kotów, równocześnie ignorując zwierzęta innych gatunków. Połowa jej marzeń jest niedostępna lub kosmicznie droga, przez co prawdopodobnie nigdy ich wszystkich nie uzbiera.
Włazić na Aska <3
http://ask.fm/KateLPS
To...
Pa,kochani :)

10 komentarzy:

  1. Ten spaniel z piegami to teraz marzenie wszystkich, jak coś fajnego znajdziemy z Lovem to Ci podeślemy linczek ;D.
    Zapro do mnie na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  2. Superaśnie sformułowałaś zakończenie xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeej, twoja zhmorka się cieszy i napiszhe dzisiaj NN ^^

    *Khe-Khem* Taa, fajne marzenia :3 Mam tego Shorthaira #1116 (moja Nisha) i na 90% będę miała szarego doga, moje największe marzenie które się spełni *-*
    Taa.. Ten Collie? W przeciwieństwie do wszystkich mi się średnio podoba :P
    Ale ten spaniel... Dla mnie spaniele to zwykły kształt, niektóre są średnie, niektóre ładne, niektóre prześliczne, a niektóre obrzydliwe :3 Ten jest prześliczny ^^

    ----
    Zhmorka mówhi czheśćh :3

    OdpowiedzUsuń
  4. A dżem truskawkowy jest zacny :D
    Uhm, na mojej liście marzeń połowa to shorthairy. Bo są zacne. Także na podium wśród ulubionych LPS znajdują się tylko shorty. < no, a jakże by inaczej :D >
    KINA, nie KINIA. Toż to obraza. :<

    Zmień czcionkę na zacniejszą, plis. :U

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dziękuj za pomysł ,bo pomysł był dość banalny ;). To ja dziękuje za zrealizowanie proźby. I uwierz mi... nie jesteś zacofana jeśli chodzi o seriale ;) Wyobraź sb ,że ja też bym tego nie obejzała gdyby nie jakiś blog gdzie przeczytałam o jakimś koncie na YT i tak przechodziłam z konta na konto ,że w końcu trafiłam na SDZKR (głowna bohaterka-Nilsa). Niektóre z wymienionych przez cb LPS też są moimi marzeniami =D. Mówię o collie ,spanielu ,Dogu Szarym ,drugim dogu (Gallardo z SDZKR/ ktoś tam z "Alice For You"),Shorthair z opisem "Aww" ,jamniku (Alice z "Alice For You"). Czekam na NN

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz podobne marzenia do mnie. Mam tego kota z napisem "matko same...". ;)
    NN u mnie!
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam podobną listę marzeń. Aww, ten spanielek jest cudowny. Będę na bloga zaglądać regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sorrka, ale jestem nowa i nie orientuję się w tym wszystkim narazie :/ Sama zrobiłaś szablon na bloga czy z jakiejś strony? A jak tak to z jakiej? Aghh, nienawidzę czegoś nie wiedzieć :<

    OdpowiedzUsuń
  10. Łaaaah, większość chcę. xD
    Kapitol z Igrzysk Śmierci. :< Lubię Kapitolczyków, zwłaszcza Cinnę. Oni są tacy bezradni, tacy ślepi na losy dyskry... Dys.. NIE UMIEM TEGO NAPISAĆ ;_; Są tacy bogaci... I biedni zarazem. :<

    OdpowiedzUsuń