poniedziałek, 25 marca 2013

9.Nota organizacyjna

Cześć!
Miałam napisać w weekend, ale nie wyszło. W sobotę cały czas byłam na Asku, a w niedzielę pojechałam (pociągiem -.-) do Poznania, bo... moja ciocia urodziła! Mam śliczną małą kuzynkę :)
No właśnie, miałam pisać, ale o czym? Jakoś nie mam pomysłu na tą notę... Ale nie, żeby mi się wgl kończyły pomysły, ooo nie! Mam całkiem sporo, ale wymagają jeszcze trochę pracy, której nie chce mi się obecnie wykonywać xD
~~~~~
Tradycyjnie-PSy :D
Razzowy: Och, dzięki :)
LpsManiak: Jestem szczera i tyle xD Fajnie, że Ci się podobało :3
Zmhorka: Gratuluję, chociaż to trochę zmniejsza moje szanse na kupno tego doga xD Mam dokładnie to samo ze spanielami, ale ich wadą jest straszna cena :< Baton mówi cześć ^^.
Kina: Ojej, przepraszam T.T Ślepnę xD Czemu się wcześniej nie upomniałaś? No ba, że zacny <3 Shorty są fufne ^^ Zmienię, razem z wyglądem xD
eL eN (pisze się rozdzielnie, czy łącznie, bo już zgłupiałam?): Ale w końcu piszę dla Was, więc podpowiedź, co kto chciałby przeczytać jest cenna :) Aaaa ja i tak tego nie obejrzę,  bo mi się nie chce xd Zresztą jest zbyt popularne, a ja usiłuję być oryginalna (coś mi nie wychodzi xD). Czekaj, czekaj, to się doczekasz, tylko trochę rozczarujesz xD
Ania777: No widzisz, masz dobry gust xD
YuKa: Wiesz, że to mnie nie pociesza? xD Połowa komentarzy mówi mi, że mam bardzo pospolite marzenia xD Dzięki :3 Zdarza się, nie przejmuj się :) Szablon z bloggera, tło też, tylko nagłówek jest mój. A ja się nienawidzę mylić xD
July: Dokładnie za te same cechy ich nienawidzę >:U Cinna był fajny, ale tylko on xD  Oj, tak, bardzo biedni... Dystryktów, yay, umiem to napisać xD (Szpan na umiejętność pisania xD)
~~~~~
Jak już pisałam, mam pomysły na noty, ale zostawiam je "na później". Napiszę tu, co będzie w następnych postach.

  1. Dan Doo cz. 4                      (ciekawe, czy ktoś czytał go od cz. 1 xD)
  2. Pierwszy odcinek "Ziyi"         (czyli kolejny sposób, jak Was zanudzić...)  
  3. Niespodzianka                      (zaraz wyjaśnię)
  4. Sesja wiosenna 
  5. Nota by...                             (Tu też: patrz niżej)
  6. Fotostory                              (?)
  7. Moje bazgroły :3 

A teraz nadszedł czas na wyjaśnienia. "Niespodzianki" na razie Wam nie zdradzę, bo nie wiem, czy coś z tego wyjdzie. Bardzo mi na tym zależy i cieszyłabym się, gdyby wypaliło. "Nota by..." to po prostu notatka napisana przez któregoś z moich LPSów. Chciałabym, żebyście to Wy wybrali tego Pet Shopa z tej grupki, którą znacie. Potem może sama wybiorę jakiegoś, żebyście poznali też innych mieszkańców Petkowa niż chihuauy, Jackie i Ines. Wszystkie te pomysły postaram się zrealizować w najbliższym czasie, ale jestem otwarta na sugestie, wręcz prosiłabym o jakieś specjalne życzenia, typu tego eL eN (tak, będę Ci to teraz wypominać xD).
Mam także zamiar pisać dwa razy w tygodniu, bo sama nie lubię długo czekać na noty innych. Prawdopodobnie noty będą w weekend i w środę.
W zakładce "moja kolekcja" są już opisy Zeldy, Ziyi, Shine i Vanessy, więc jeśli ktoś nie będzie miał co czytać, to zapraszam xD
Na koniec: chciałabym prosić July,Rainbow i Love'a o podanie mi swoich e-mailów...Zobaczycie, po co >:D
To tyle, i przepraszam, że marnuję Wasz cenny czas na gadanie o niczym.
Do napisania! I miło spędzonej Wielkanocy!

6 komentarzy:

  1. Niech notkę napisze SONIA, olololololo -o- Zhmorka podha terhaz swój e-mail: szakumi1@interia.pl .... Nie wiemh po co ale maszh :3

    OdpowiedzUsuń
  2. OMR, CO TO ZA CHUDA CZCIONKA, KTÓRĄ TRZA CZYTAĆ NA FONIE A NIE NA LAPKU T_T?
    Love Ci posłał na ask ten email.
    Notę niech napiszy ten yyyyy Gabi.
    A I U MNIE NN ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta czcionka jest śmiechowa. =D Też myślę, że Gabi powinna napisać.
    ------
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł z tym "Notka by...". Reszta też fajna ,ale to mi sie chyba najbardziej podoba (nie licząc niespodzianki). Ja tam nie piszę kto powinien napisać tą "Notkę by..." ,bo nie kojażę żadnych twoich LPS O_O. I co do tego jak sie pisze nazwę to obojętnie... Nazwa konta to eL eN (bo na google trzeba wpisać imie i nazwisko ,a ja nie chciałam napisać żadnego LPS na nazwisko ,bo mam też innego bloga o innej tematyce i to by dziwnie wyglądało) ,ale piszę eLeN (taki był orginalny pomysł ;p). A tak przy okazji... Dlaczego taka chuuu...da czcionka?
    I jeszcze raz... DZIĘKUJE ZA ZREALIZOWANIE pomysłu (będę Cię tym dręczyć) ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam się upomnieć już wcześniej, ale chyba zapomniałam. xD
    Nota by... może Clarie? ;d Albo Katherina.
    Nie lubię tej czcionki, czcionka powinna być zacna. T.T

    OdpowiedzUsuń
  6. Z niecierpliwością czekam na kolejne notki!

    OdpowiedzUsuń