poniedziałek, 1 kwietnia 2013

10. Nota by...

Hejo :3
Dziś prima aprilis i śmigus-dyngus <D Niestety, nie mam ochoty Was nabierać. No dobra, może trochę xD
Na początek muszę Wam powiedzieć o mojej nowej mani...
A są nią...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
SPANIELKI <3
One są takie słit, i takie piękne, i wgl kocham je!!!!! <3333 :***
...
Ta, wiem, nie nabierzecie się xD PRIMA APRILIS XD
Sorry, nie stać mnie na więcej xD
~~~~~
PSy :3
Rainbow: Jeden głos na Sonię...
Razzowy: Taaaa, no już, zmieniam xD Jeden głos na Gabi...
Ania777: Wime xD Już ją zmieniam, nooo xd Dwa głosy na Gabi...
eLeN: Dzięki <D Jak to nie kojarzysz? o.o Cholera, musimy to zmienić :D Okejjj, będę pisać wg oryginalnego pomysłu :3
Kina: No, trzeba walczyć o swoje xD Jeden głos na Clarie, jeden na Katherinę...Wiem. Kurde, czy tu nie ma koma, w którym nie narzekalibyście na tą czcionkę? O.o
Bland Pet: Czekaj, czekaj, cierpliwość to cnota :D
~~~~~
Dziś nota by... No właśnie, by kto? Tak się prezentują Wasze głosy:
Gabi:2
Sonia:1
Kath:1
Clarie: 1
Czyli, ogółem mówiąc, chcecie te LPSy, które miały blogi o3o (oczywiście oprócz Katheriny <3)
A jako, że Gabi wygrywa, zrobię dziś notę by Gabi i Sonia! Wszystko to dlatego, że sama Sonia zanudziłaby Was informacjami o zdobieniach w jakiejśtam kamienicy albo cytatami z Szekspira itp xD
Czyli nota z Gabi i Sonią. Zapraszam :3
~~~~~
Hejoooo! :D Tu Wasza ukochana Gabi c:
...i Sonia -.- Serio,Kate? Muszę pisać notę z NIĄ? Nie wystarczy Ci, że mieszkamy razem? -.-
Co się tak pienisz, Sonik? Już mnie nie kochasz? T.T Maaaamooooo, ona mnie nie koooochaaaa ;__;
Cicho, idiotko. Pewnie, że nadal jesteś moją przyjaciółką, tylko czasem jesteś bardzo...baaardzo...BAAARDZO irytująca. Czaisz?
Oki doki loki :3 Ty też bywasz nieznośna :D
Gabi, nie kradnij tekstów Pinkie Pie. Wait, wut?! Czy ty właśnie powiedziałaś, że JA jestem NIEZNOŚNA?!
Yyyy... chyba tak. Tak mi się wydaje. Taaak, właśnie to powiedziałam :D
Kiedy niby jestem nieznośna, co?! 
No... jak gadasz o architekturze starożytnej...ee...
...Grecji. Masz coś do architektury? Tak się składa, że to najbardziej trwałe budowle na świecie! Zbudowałabyś coś, co przetrwałoby tak długo?
Mogę spróbować ^^.
To było pytanie retoryczne.
Ahahahahahahahhaaa, retoryczne, ale śmieszne słowo :D
-.- Dobra, zdaje się , że miałyśmy pisać tu o... życiu w Petkowie. No, doprawdy, oryginalny temat,Kate.
<Kate:cicho siedź i ciesz się, że cię dopuszczam do komputera, psie>
Okej, przecież nic nie mówię...To co, Gabi, zaczynamy?
OK ^^. Ale co zaczynamy?
*wzdych* Kiedy ty zaczniesz mnie słuchać? Zaczynamy opowiadać o Petkowie!
Aha! Petkowo jest fajne. Bardzo fajne.*le zaczyna gadać z prędkością światła* Mamy tu bibliotekęiskatepark,są lodyiteatr,placzabaw,fryzjeriświetlica...
...Którą ja zaprojektowałam...
Jest dom prezytentainasz,domkotów, sierociniec,wesołemiasteczkoiwgltujesttaksuuuuupeeer!
Eeee...Gabi? Myślę,że nikt nie będzie w stanie tego zrozumieć,więc...zwolnij trochę, co? Może ja to przetłumaczę..."Mamy tu bibliotekę i skate park, są lody i teatr, plac zabaw, fryzjer i świetlica,jest dom prezydenta i nasz,dom kotów,sierociniec,wesołe miasteczko i wgl tu jest tak suuuuupeeer!"
Ej, dlaczego powtórzyłaś to, co ja powiedziałam?
-.- Nieważne. Chcesz coś dodać?
Tak! Nie lubię zimy ;c
Dobra. To może ja powiem jeszcze, że czasem trafiają nam się fajne imprezy, jak np.niedawno była "letnia impreza na plaży pod patronatem Króla Juliana", mimo, że był środek zimy. Były też zawody na skate parku dla Babies'ów, a teraz dla maluchów jest przedstawienie teatralne. 
Sonia! Patrz, lody!
No, i co z tee...Ej, nie ciągnij mnie!
Dzień dobry. Poproszę dziesięć gałek...
Chyba musimy już iść. Cześć!
~~~~~
Ta. Nic konkretnego nie powiedziały, a zajęły miejsce na blogu xD
Trudno xD Ważne, że nota napisana ^^.

Mówiłam już kiedyś, że kocham przerwy świąteczne? :3
A teraz pozwolę sobie napisać PSy do komentarzy pod "moja kolekcja":
Rainbow: Thx :D
YuKa: Dzięki. Ostatnio często widzę chihuały na allegro :3 Taaak Riordan jest zajebisty. Anubis wymiata, a jak się połączył z Walt'em to już wgl <3 Ale i tak wolę Percy'iego :3 Koooocham tego glonomóżdżka, nawet nie przeszkadza mi to, że jest a Annabeth xD Btw. Czytałaś "39 wskazówek"? Niby Riordana, ale jakieś takie... nie w jego stylu :/ Ahahhaah, nie ma to jak pogawędka o książkach na blogu o LPS xD
~~~~~
Mały news: "Ziyi" na razie nie będzie, bo mój kochany laptopik zwariował i nie czyta karty pamięci od aparatu, co się równa temu, że po prostu nie mam jak zgrać filmików :/ Za to może dziś uda mi się napisać kolejne opisy do "mojej kolekcji" ^^.
Pa, kochani.
Do NN!



10 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam spanielki ♥
    Bardzo ładny masz nagłówek!
    littlest-pets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweetie,to byl zart primaaprilisowy xD

      Usuń
    2. Tak myślałam xD Właśnie się zdziwiłam, ale chciałam być miła :D

      Usuń
  2. DOBRY ŻART :3 Zhmorka nie nabierzhe się na nic takiegho :p

    Soniaaaa <3 Kocham Sonię :3 Sonia jest fajhna. I Gabi też. Gabi jest jakh ja ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Od razu wiedziałem,że z tymi spanielkami to fake xD
    Fajna notka, lody najlepsze xD
    Zima ma być ponoć do czerwca...
    i to wcale nie jest Prima Aprilis...~ T_T

    OdpowiedzUsuń
  4. Super notka ;) I tak ,na serio mówię ,że niekojarze rzadnego twojego LPS'a O.o Żeby nie było ja się na te 'SPANIELKI <3' nie nabrałam ,ale gdyby to była prawda to... OMG! To bym się ździwiła xD. Czekam na NN ,btw. u mnie zaraz NN ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiedziałam, że to żart! xD Za dużo razy się wczoraj nabrałam. xD
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Aha! I fajny nowy wygląd. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Omg oO A ja się dałam nabrać. Nie czytałam 39 wskazówek i chyba nie przeczytam. Dobra kończę już ten off-topic :)
    nasze-zwierzaki-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaaa, a ja się nabrać nabrałam xD Fajna ta notka Gabi i Sońki :D Fajny wygląd, podoba mi się, pandzia na nagłówku jest słooodka :3 minty-lps.blogspot.com - wpadnij c;

    OdpowiedzUsuń