czwartek, 4 kwietnia 2013

11. Oceny Tabby Cat'ów

Siemka ;D
Tak jak obiecałam, piszę drugi raz w tygodniu. Co prawda dziś czwartek,a nie środa, ale wczoraj nie miałam czasu. W szkole byłam dwie godziny, tylko na testach, więc mam cały dzień wolny ^^.
~~~~~
PSy :3 Zaskakująco dużo komentarzy się uzbierało w te kilka dni :o
Marika: Dzięki. Serio, myślałaś, że mogłabym zacząć loffciać spanielki? xD Oczywiście nic do nich nie mam, lubię je, tylko chciałam tutaj udać taką kompletną idiotkę xD (nie mówię oczywiście, że każdy, kto lubi spaniele jest pokemonem ;D)
Rainbow: No widzisz, za dobrze mnie znasz xD Tak, Sonia jest fufna. A Gabi...skoro jest jak Ty, to też musi być fajna, czy tego chce, czy nie xD
Razzowy: Cholera, oboje za dobrze mnie znacie. CO JA ROBIĘ ZE SWOIM ŻYCIEM?XD Lody zawsze są najlepsze ^^. Masz złych informatorów- moi mówią, że tylko do września xD
eLeN: Serio muszę częściej pisać o swoich LPS O.o No, nie musisz się dziwić, bo to tylko żart :3
Ania777: Ja się nabrałam na Twoje żarty T.T Dzięki :D
YuKa: Lolz, nie wyrabiam z tymi Waszymi nickami xD Za dużo Caps Locków tu ;__;  Z tych wskazówek jest chyba tylko jeden tom, a sama książka (w oryginale) ma już chyba z pięć lat. Czyżby Riordan się rozmyślił..?
Minty: A Ty chyba nie znasz G&S xD Bo to moje staaaare ulubione LPS, jbc :3 Wiesz, jak się ucieszyłam, kiedy zobaczyłam nową osobę?  Dzięki, panda zwie się Nicole. Postaram się wpadać tam regularnie (ale ze mną nigdy nic nie wiadomo, trolololo~):3
~~~~~
Przechodząc do tematu, dziś ocenki Tabby Cat'ów, ESPESZYLI FOR RAJNBOŁ <33
Po prostu nie wiedziałam, czego ocenki mam zrobić, a skoro Tabby są manią mojej Tynczy... why not?:3
Lista Tabby Cat'ów:
 
OMW, ile ich tu D: (Lol, jak ja dawno nie mówiłam "oh my wolf"O.o)
Mam tylko trzy, Percy'ego (#1364), Piotrka (#552) i Polę (#1915). <Ejj, Percy ma historyczną datę w numerze o.o Założenie Akademii Krakowskiej, lol xD>
Oczywiście nie ocenię ich wszystkich, bo siedziałabym tu chyba do jutra, wybiorę kilka...najciekawszych okazów c:

Pierwszy Tabby.
Oczy: ... będą mi się śnić po nocach ;_; 7/10
Kolor: No niby cieniowany jest, ale...chyba trochę za jasny. 5/10
Całość: Mam być szczera? Nie podoba mi się .__.

Yyyyy...
Oczy: Dobra, chyba wezmę i podniosę ocenę temu pierwszemu T.T Są takie cieeeemne, że to aż razi. 3/10
Kolor: Całkiem fufny. 8/10
Całość: Właściwie, jak tak się przyjrzeć, to jest zaskakująco...ładny. Cholera, on mi się podoba! 9/10

Hasbro coś lubi te pomarańczowe Tabby...
Oczy: Niby mogłabym się przyczepić, że ciemne, ale ja to nie July xD Dostanie mocną siódemeczkę :3 7/10
Kolor: Ma zarąbistą grzywkę, taką białą xD On jest w pręgi. BIAŁE pręgi. To ze mną jest coś nie tak, czy mi się zdaje? 9/10
Całość: Co za zwierze ma białe pręgi? No ja się pytam! xd 8/10

Wow, fajny jest *.*
Oczy: Nie lubię znaczków w oczach. Troszkę też nie pasują, ale ogólnie nieźle wyglądają. 8/10
Kolor: Ten z kolei ma brązowe paski na kremowym futrze. Hasbro, rly? 8/10
Całość: Nie mam się do czego przyczepić... 8/10

Moja koleżanka go ma. Zawsze jej go zazdrościłam T.T
Oczy: Boshe, jakie to to słodkie. Już trzeci LPS z tym znaczkiem w oczach, przez którego rzygam tęczą (sry,Zmhorko, nie chciałam Tobą rzygać xD) 10/10
Kolor: Nienaturalny, ale ten kot jest tak sweet'aśny, że muszę mu dać jakąś dobrą ocenkę xD 8/10
Całość:  Może lepiej, że go nie mam. Jeszcze bym się przesłodziła, czy coś. 9/10

O ile dobrze pamiętam, to pierwszy LPS BullcioManiaka. Dobrze pamiętam?
Oczy: Grrr, znowu znaczki T.T Się paczy tymi diamencikami i paczy...7/10
Kolor: Nie no, nie ogarniam. Jasne paski na jasnym tle? WTF? 8/10
Całość: Jest ładny, tylko kapkę zalatuje sztucznością. 8/10

Lol, tak dużo czadowych LPS ma numerek siedemset coś~
Oczy:Znaczki mnie prześladują T.T Ale kolor pasuje do jego futra, więc... 9/10
Kolor:Ten przynajmniej ma ciemne paski xD 8/10
Całość: Dlaczego mam wrażenie, że patrzę na słonecznik?O.o 8/10

On też kojarzy mi się z BM. Czyżby był kiedyś na nagłówku?
Oczy: Rushoffe.I ten wzrok do nieba xD Założę się, że on chce zostać księdzem <D 7/10
Kolor: Nienaturalny jak cholera, ale te łatki dodają mu uroku:3 8/10
Całość: Trolololoo, niebieski kot~8/10

Peeeeercy!Glonomóżczku, do nogi!<D
Oczy:Walić, że naprasowane, kocham go <33 9/10
Kolor: Czy to jedyny Tabby bez pasków na ogonie?O.o 8/10
Całość:Ma takie epickie imię, że musi mieć dziesiątkę :3 I był w zestawie z Clarie! 10/10

On mi się podoba. Ale dlaczego? o.O
Oczy: Zielone. Nie pasują, ale mają czadowy kolor <3 8/10
Kolor: Nienaturalny. I dupa. Koniec z moim zamiłowaniem do naturalności T.T 7/10
Całość: Chcem jom mieć. 9/10
(logika: mam oceny 7/10 i 8/10, a co daję jako całość? 9/10!:D)

Pokolorujmy mu oczy na zielono, zróbmy brązowe plamki na łapkach, niebieską na uchu, załóżmy mu obrożę i mamy kogo? Gary'ego w wersji LPSowej :D
Oczy: Miały być zielone :< 8/10
Kolor: Kocham. Rudy. 10/10
Całość: Lol, wychodzi na to, że go chcę xD 9/10
~~~~~
Dobra, tyle Wam wystarczy xD
Cieszę się, że nowy wygląd się podoba, ale... ZAUWAŻYLIŚCIE ZMIANĘ WYGLĄDU, A CZCIONKI NIE XD
Dobra, do napisania <3

7 komentarzy:

  1. Ja zauważhyłamh zmianę czcionki :3

    Taaaabbyyy Caaaat *-*

    Dedykh dla mhnie <3

    Jak śmieszh mną rzygać?

    Ja mam Tabby trzhy - Tigera, Daisy i Lauren ♥
    ----
    PS: Wszystkhie twoje Tabby Cat majhą imię na "P" o.o Bojhę się....

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna czcionka. ;) Lubię Taby Cats. Jest ich całkiem SPORO!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tego kotka z numerem 300!! Nazywa się Garfield :) Ja zauważyłam zmianę czcionki i wyglądu '='

    OdpowiedzUsuń
  4. Ich jest u nas dużo koło 15 ;o.
    Fajne ocenki, fufnie fufnięta fufna fufnotka, fuf xDDDDDDDD.

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, jak przeczytałam że tabby to od razu wiedziałam że dla tyncy xd Spoko oceny.. :33 Zrobisz dla mnie collie albo husky? *bo bullków jest zbyt mało buahahah :D*

    BM

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego nie oceniłaś kudłatego ( #323 )? Najlepszy jest niebieski kot ;) Ja lovvać niebieskiego kota ;P Ok... Trochę mi odwala... Wiesz ,że ja nie zauważyłam zmiany czcionki -,-". Cały czas byłam zajęta gapieniem się na nowy wygląd -.-'. Ta panda to dziewczyna?! U mnie to chłopak ,który zwie sie Pand-Fu xD. I... Na szczęście ,że to był tylko żart. Ja nic do spanieli nie mam i też je lubie (pare nawet jest moim marzeniem O.O ) ,ale to by było straszne (w twoim wykonaniu)... Pa pa. Czekam na NN
    --------------------
    www.elen-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nie mam żadnego ( jak zawsze). Chociaż w sumie, będę oryginalna, to mi się nie podobają :)
    ~~~~~
    nasze-zwierzaki-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń