środa, 10 kwietnia 2013

12. Niespodzianka xD

Hejj ;D
Nota miała być w niedziele, ale stwierdziłam, że jest za mało komentarzy xD
Nareszcie niespodzianka xD Zaraz dowiecie się o co chodzi, ale najpierw PSy :3
~~~~~~
Rainbow: Tak, i teraz wszyscy będą pisać, że zauważyli, ale jakoś nikt nie napisał xD No widzisz, to przez tego kota T.T Bój się, bój :D
Ania777: Sporo to mało powiedziane xD
Bland Pet: Całkiem ładny jest.Oryginalne imię, doprawdy xD
Razmus: Wow xD A ja mam trzy i się jaram, lol xD Wcisnąłbyś tam jeszcze jedno "fufne" xD
BM: No, zrobię xD Ejj, nawet nie potwierdziłaś, czy tamte dwa dobrze mi się kojarzą xP
eLeN: Nie wiem xD Niebieski kot laff forever <3 Serio? A była przecież taka dupiasta, a teraz jest fajna xD Nooo, dziewczyna. U mnie wszystkie pandy to dziewczyny o3o W moim wykonaniu wszystko jest fufne, nie pleć głupstw xD *samouwielb* (Dla tych, co się nie znają na żartach: to był joke xD)
YuKa: Ja też kiedyś ich nie lubiłam,lol. Ale teraz jakoś mi przeszło. Tak, to przez Pery'ego xD
~~~~~
Coś krótkie te PSy O.o
Dobra, nie będę Was dłużej trzymać w niepewności. Niespodzianką jest...Wywiad z Mentalistą xD
Ta, wiem, dziwnie coś takiego nazwać "niespodzianką",ale co miałam napisać, jak jeszcze nie miałam jego zgody na ten wywiad? xD Dodam jeszcze, że przeprowadzę też wywiad z July, i Rainbow (tylko, że z nią na YT :p)
Okej, jedziem z tym koksem...
~~~~~
MentalistaLPS, znany również jako lovelps2011,Love, FireShorthair7,DartmoorPony,Falabella,SweetieDonuts,Tom Cook i Mr.Lovjusz jest szesnastoletnim kolekcjonerem z Gdyni. Przeprowadziłam z nim wywiad, bo... ma dużo LPS xD 

Cześć xD *musi się przywitać, bo wyjdzie na chama xd*

Witaj Bathonie, tzn. Kate ;D.
Ile masz LPS, na chwilę obecną?

Na dzisiejszy dzień nie jestem w stanie podać konkretnej liczby, ale na oko jest to gdzieś powyżej 1500 figurek (1500-1550)
Kiedy zaczęła się Twoja przygoda z LPS?


Zatem, było to tak:
Wszystko zaczęło się jakieś 4,5 lata temu. Pod koniec października 2008r. moja ciocia (która mieszka w Warszawie) weszła do pewnego sklepu z prasą i innymi rzeczami, który znajduje się dość blisko jej mieszkania. Przed wejściem do sklepu jej uwagę przykuła przepiękna wystawa sklepowa- właśnie na niej wystawione byłe słodkie figurki (tak - Littlest Pet Shop). Moja ciocia tak się nimi zachwyciła, że postanowiła kupić sobie i mi kilka sztuk. Tego samego dnia zadzwoniła do mnie i opowiedziała mi tę historię. Ja poprosiłem rodziców o wybranie się do sklepu zabawkowego "Walentynka" w celu zobaczenia ich na żywo. Gdy tam wszedłem zobaczyłem mnóstwo pięknych figurek, zestawów i domków, ale pierwszym lps'em, którego sobie kupiłem był ... pojedynczy MOTYLEK (Eva) (XD, a było wiele ładniejszych - chyba nawet cocker spaniel - nie wiem czemu go wtedy nie wziąłem, zresztą ile ja miałem wtedy lat :? 11 albo 10 ;o) z numerkiem #611. Kiedy przyszedłem do domu (pięknie XD) go wyjąłem z pudełka i rzuciłem się na ulotkę, żeby ogarnąć wzrokiem wszystkie figurki, które się w niej znalazły (pamiętam jak mi wtedy do gustu nie przypadła taka jedna krowa albo świnia też i spaniel tez mi się nie spodobał -.-'', omr, jaki ja miałem wtedy gust, mniejsza z tym) i postanowiłem, że muszę mieć "trochę więcej". Następnego dnia moja mama kupiła mi w Batorym (galerii handlowej) w jakimś sklepie zabawkowym (który już nie istnieje XD) Pet Nooks z zielonym ptaszkiem (Bonduelle), później przyszło kilka figurek od cioci i w sumie miałem ich tak około 10. Pamiętam jeszcze jak ta moja kolekcja mieściła się w jednym miejscu... Później moja ciocia i mama kupowały mi figurki z okazji różnych świąt i tak w niecały rok uzbierałem 250 LPS (w wakacje 2009r. zrobiłem nawet Wielki Zlot Pet Shopów z występami kabaretowymi, muzycznymi, przemówieniem, konkursami, quizami, itp. W 2011r. w maju natrafiłem na blog o lps (chyba pisany przez Igę2000) i zacząłem czytać jej notki. Z tego bloga dowiedziałem się także o innych, na które także wchodziłem. We wrześniu tego samego roku zarejestrowałem się na poslkim forum o lps, gdzie pokazałem swą kolekcję. W listopadzie założyłem swój pierwszy blog o lps. W grudniu kupiłem Razmusa (longhaira czarnego NO#) i założyłem mu bloga. W tym czasie ma kolekcja rosła, rosła i obecnie liczy ok.1500 LPS. Ogólnie to można byłoby jeszcze dużo opowiadać, ale myślę, że tyle Tobie i innym wystarczy.
Co zachęciło Cię do założenia bloga i aktywności na forum?

Do aktywności na forum podkusiła mnie chęć ujawnienia się i zobaczenia reakcji innych ludzi, kolekcjonerów, itp.
Do założenia bloga namówiła mnie July i dzięki jej namowie jakoś powstało Huge Collection LPS, a potem inne...
<July, jesteś sławna xD>
Jak myślisz, jak długo będziesz jeszcze zbierał LPS?
Planuję do tego czasu, aż Hasbro przestanie je produkować.
 Masz czasem takie chwile, kiedy myślisz sobie: "Po co ja to robię,czy było warto,kupa forsy wywalona w błoto"?

Kiedyś tak, robiłem wtedy nawet przerwy w kolekcjonowaniu, ale to się zmieniło. Teraz podchodzę do tego z założeniem, że po otwarciu muzeum LPS (które planuję w przyszłości wybudować), wszystkie koszty się zwrócą.
Denerwuje Cię, że jesteś najstarszym kolekcjonerem?

Wręcz przeciwnie, cieszę się z tego, jest to dla mnie poniekąd atutem, bo mam najwięcej doświadczenia życiowego i zawsze mogę innym posłużyć radą.
Czy Twoi znajomi/przyjaciele wiedzą, że zbierasz LPSy?

Wiedzą, nic nie mają przeciwko i żadnych z tego powodu nie mam problemów, jedynie tam czasami rzucą "Czy nie szkoda Ci na to kasy", ale ja zawsze odpowiem "Dla prawdziwej pasji, każdy człowiek jest w stanie (prawie) wszystko poświęcić".
Jaki był Twój pierwszy LPS?

Motylek #611 *prosi o wklejenie jego zdjęcia*
 <zdjęcie z google grafiki>
Lubisz naszą "LPSową część Internetu"? <odp. uzasadnij>
Oczywiście, że lubię. Jest to taki ciekawy świat, gdzie można poznać ciekawych ludzi, ich punkt widzenia, ich kolekcje, itp. Jedynie nie lubię zbytnio profilu nk poświęconego LPS, gdyż pełno tam hejterów i niezbyt przyjemnych kolekcjonerów.
Pamiętasz dzień, w którym kupiłeś/dostałeś pierwszego LPS? 

Yes, w opowiadaniu wyżej dokładnie to opisałem ;D
Co lubisz robić w wolnym czasie?

Słuchać muzyki, poczytać ciekawe pozycje książkowe, porysować coś, obejrzeć odcinek Mentalisty, zrobić kilka rzeczy Handmade lub zająć się swoją kolekcją LPS,itp.
Co chciałbyś zrobić, zanim skończysz osiemnastkę?

I don't know albo wiem - zrobić LPSmeety - meeting z kolecjonerami LPS.
~~~~~
Oczywiście bardzo dziękuję Mentalowi za ten wywiad :3
A skoro jesteśmy już przy temacie meetów, to może dam linka do strony o nich (też by MentalistaLPS).
http://lps-meeting.weebly.com
Meet warszawski jest w lato. Piszę tu o tym po to, żeby zebrać jak najwięcej kolekcjonerów z całej Polski1 :3

A teraz może coś o "Ziyi". Jak już pisałam, nie mogę zgrać filmików,więc musicie jeszcze trochę poczekać. Ale za to w pierwszym(i mam nadzieję, że nie tylko) odcinku gościnnie wystąpi jedna z moich przyjaciółek- Emilka. Będzie podkładała głos postaciom drugoplanowym, dzięki czemu nie będzie takiej monotonności głosu ;D Dzięki, Emcia, za to, że pomagasz mi rozwijać swoje zainteresowania <33
~~~~~
Dziwnym trafem nie mam już nic do powiedzenia xD
So...Pa :**

4 komentarze:

  1. Weee, wyfjad XD

    Całkiem fajnie ci wyszedłh bathonie :3 Czekamh na swojhe pytaniah <3

    ----
    Skomajh u mnie, plosem :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wywiad ;) Cóz więcej mam powiedzeć? A wiem! Czekam na kolejne wywiady (Z Rainbow może być ciekawy ,z resztą z July też ;) ). Wiesz co? Jak się lepiej zastanowić to ta panda chyba wygląda trochę bardziej(prawie napisałam bathniej -,-") na dziewczyne niż na chłopaka... Ale to i tak nie zmieni tego ,że to Pand-Fu xD>
    --------------------------
    Skomasz u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam że zrobiłaś wywiad z Mentalem, zadziwiasz mnie. >:D Dobra, żartuję, spodziewałam się tego. XD
    Ze mną prawie nigdy się nie witasz i co? xD Nikt cię chamem nie nazywa. >:(

    OdpowiedzUsuń
  4. t.t sorry nie przeczytam bo jak zobaczyłam z kim nie mam ochoty nawet.

    OdpowiedzUsuń