środa, 17 kwietnia 2013

13.Gra LPS na Androida

Cześć!
No, jak widać za oknem, przyszła do nas wiosna!;D A to znaczy, że już niedługo wakacje. Szkoda tylko, że przez ładną pogodę mam trochę mniej komentarzy... Who careees <D
Btw. coś mi się ostatnio zepsuło i wszystkie wypowiedzi Toma były na białym tle xD I znowu nikt mi nie powiedział!Ludzie, jak są błędy, to mówcie mi o tym, w końcu nie jestem nieomylna i mogę naprawić swoje pomyłki!
~~~~~
PSy ;D
Rainbowka: "Całkiem fajny" czyt. denny, ale Cię lubię, więc napiszę, że fajny. Kurde, muszę wysłać Ci pytania xD
eLeN: Bthniej, lol, zamieniasz się z Zmhorkę xD No, ja wiedziałam, że to dziewczyna o3o
JollyJuly: Jestem taka przewidywalna T.T Bo to ja nazywam chamami wszystkich wkoło,lol. Ale z Tb nie muszę się witać, mamo, bo i tak wiesz, jak lubię z Tb gadać ;D
BM: Słonko, nikt Cię nie zmusza :3
~~~~~
No, przejdźmy do rzeczy. Jak wiecie, powstała gra na Androida z LPS. Ja jestem tym szczęśliwcem (?),który ją ma i dzięki temu mogę ją sobie ocenić, pozwolę sobie też na porównanie z grą MLP.


Na czym polega gra?
Właściwie, to tylko na kolekcjonowaniu figurek. Mamy na początku krótkie wyjaśnienie, że robimy to wszystko w celu stworzenia miasta dla LPSów. Ale jakiegoś konkretniejszego celu nie mamy. Zapowiada się na super zabawę!
A może coś więcej?
Otóż dostajemy kilka zadań, za które otrzymamy nagrodę w postaci jakieśtam kwoty Krokietów (tak mówi mi google tłumacz,ale myślę, że może chodzić o Mielonki, jak w grze na PC). Oprócz tego musimy opiekować się swoimi zwierzakami, tj. grać z nimi w nudne mini gry.

Aha. No to kiepsko. Ale jest darmowa, tak?
Ano jest. Tylko potem zaczynają się zadania, gdzie np. masz kupić domek za 300 Kryształów, a żeby je dostać, musisz zapłacić. Ogółem jest to sprytny sposób na oskubanie ludzi.
Czym ta gra różni się od tej z MLP?
W MLP mamy jasno określony cel: powstrzymać Nightmare Moon przed czymśtam, i nieważne, że zamiast zająć się mane 6 musimy najpierw sprowadzić całą resztę Ponyville i wybudować dziesięć fabryk. Tutaj celu jako takiego nie ma, po prostu zbieramy sobie wirtualne zwierzaki. Co, oczywiście, jest minusem. W MLP mamy kucyki, podane z imienia, a nie np. Różowego Kucyka czy Żółtą Klacz. LPSy są właśnie tak przedstawione - Fioletowy Tańczący Koń i Kremowy Corgi to tylko przykłady. Co prawda twórcy silą się na stworzenie charakteru zwierzakom, ale co da mi informacja, że czarny jamnik lubi arbuzy? Obie gry mają jedną wspólną cechę- są po angielsku. I mają beznadziejne mini gry. I obie po jakimś czasie się nudzą. Jestem zdania, że LPSowa gra jest gorsza, ale to pewnie dlatego, że jest przeznaczona dla młodszych odbiorców. MLPowa jest sprytnie zrobiona - dzieci nią nie pogardzą, a dorośli nie będą załamywać się nad jej poziomem.
Warto?
Jeśli chcesz namówić rodziców na smartfona/tableta z powodu tej gry-odpuść sobie. No, chyba, że lubisz chodzić bez celu po cukierkowym miasteczku i zastanawiać się, dlaczego tamten lew ma loda na głowie,a szop siedzi w basenie...

~~~~~
Ogejj, temat mi się wyczerpał xD
W kolejnej nocie oceny husky'ich dla BM, a potem chyba wywiad z Jot Pee <D
http://pl.lps.wikia.com/wiki/Litlest_Pet_Shop_Wiki <---wbijać!

Pa, kochani :3

8 komentarzy:

  1. Yeah, pierwsza. :U" to gra jest zabawna. xD
    Mi się wydaje, że te imiona LPS można jakoś zmieniać, ale trzeba by było poszperać w ustawieniach. ^.^
    KROKIETY?! MIELONKI?! My na to po prostu mówiłyśmy Kible. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CO ZA $)&@)&$@(#*&$@#)@
      ŚCIĘŁO MI 3/4 KOMA! ;_;

      Usuń
  2. Re-upload.
    Yeah, pierwsza. :D
    Mów co chcesz, ale ja z kol na tę grę poświęciłam trzy godziny. Trzy. Godziny. ;_; Oh God why
    Nudna, ale jak się ją komentuje w stylu "O MÓJ BORZE TEN KRÓLIK W SAMOLOCIE ZARAZ ZRUCI ATOMÓWKĘ I JAK NIE WALNIE"... Ok, to jest ocenzurowana wersja moich wypowiedzi. |D
    Reszta w komie wyżej. .-.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ni3zbyth sięh ta grha zapofjadha, raczhej nie będhę graćh... Fyfjad -3-

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Fajna recenzja gry... W całkowitości się z tobą zgadzam! XD :X Nigdy nie poproszę o tą grę rodziców, a nawet jakbym poprosiła - to by mi i tak nie raczyli jej podarować. Ale może wstawiłabyś w np. następnym, albo drugim wpisie zdj. tej gry M.L.P? Chciałabym ją zobaczyć. ;'(
    Przy okazji fajny blog. Będę wpadać.
    Zajrzyj również na moje:
    EmiliiLPSlove.blogspot.com
    PamietnikEmi.blogspot.com
    OpowiesciSpodStriverWood123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurde... Jestem tu czwarty raz i jeszcze nie zkomałam? O_O. Więc tak... Dziwne te zwierzęta... Ale chce zobaczyć Szopa w basenie i lwa z lodem na głowie! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta gra wydaje się trochę nudna.

    OdpowiedzUsuń
  7. 21 year-old Administrative Assistant IV Fianna Ferraron, hailing from Westmount enjoys watching movies like Doppelganger and Hooping. Took a trip to Gusuku Sites and Related Properties of the Kingdom of Ryukyu and drives a Ferrari 250 GT SWB California Spider. Czytaj wiecej tutaj

    OdpowiedzUsuń