sobota, 4 maja 2013

15. Wywiad z Joule

Cześć!
Taak. Nareszcie ten wywiad xD Co prawda mam wenę na coś bardziej kreatywnego, ale nie wiem na co o3o Więc, będzie wywiad, mimo, że sama Joule twierdzi, że Was zanudzę xD Nic nowego, sweetie :3
~~~~~
Ale najpierw PSy, oczywiście :P
Emi: 1. To fajnie xD 2. Proszę. 3. Ahahaha xD A ja nie, lol. 4. Okej, wpadnę. 5. Już to mówiłaś. W ramach wymiany uprzejmości powiem Ci, że szału dostaję przez te numerki -.-' 6. Hmm, tak jakby TERAZ xd 7. Jeśli znajdę chwilkę....
eLeN: Sorry, słonko xD Uwierz, to nie było celowe xd I dziękuję C: Niestety, Drake'uś jest już zajęty :P Boże, nie! Już nigdy nie napiszę ckliwego opowiadania, bo jeszcze stanę się ekspertem xD A czegoś takiego bym nie przeżyła :3 Łał xD Chce Ci się, jak wiesz, że nowy post prawdopodobnie za tydzień? xD
Rainbowka: Wiem, że go chcesz kocie :3 Ale Ty masz mojego Shade'a >:( 
BM: Will to brat jednego takiego LPSa July. Takie tam, opiekuńczy, kochany, zajebisty....nie przejmuj się, to tylko ideał xD Ahahaha, bo ktoś czyta komentarze innych xD Zwłaszcza na moim blogu xD Ale słodko im było razem c: Całuski <3 (pedalskie serduszka są wszędzie...)
July: No, mówiłam, że to nie ja wymyśliłam imię xD Ale mi się podoba. Tylko cały czas mówię do niej Amnesia zamiast Analise xD Wisełka, trolololo~
Ania777: Noms, słodziak. Nie wiem, czy się cieszyć, czy smucić przez to "muy romatico" xD
YuKa: Wszyscy mają tego shorta xD Wiem, wiem. Mdłe w cholerę xD Obiecuję, nigdy więcej :P
LpsManiak: Wiem xD Wiem, sama go zazdrościłam każdemu kto go miał, lol.
~~~~~
Nie ma to jak PSy na pół notki xD 
Wyffiadzik czas zacząć C;

Hej!
No wiesz, znamy się, pisz bez przywitania. >:( Howdy~
Jak długo zbierasz LPS?
'Aktywnie' kolekcjonuję od... dwóch i... pół roku? Nie pamiętam dokładnie. :3
Co skłoniło Cię do założenia bloga o LPS?
Pierwszego bloga o LPS założyłam,jak miałam 9 lat. No wiesz, normalny blog w stylu "Siemka kupiłam LPSka ;DD I macie tu parę obrazków słodkie cn? :DDD Dobra to tyle papatkiii!". XD 
Ponieważ oczywiście nie miałam komów, porzuciłam go. W... 2011 bodajże nudziło mi się, wpisywałam w google różne pierdółki typu Barbie, Polly Pocket.. wpisałam LPS i zobaczyłam, że tymi 'zabaweczkami' bawią się też nastolatki. W ciągu jednego dnia blog został odnowiony i działa po dziś dzień, mimo że go przeniosłam. :P
Jak wspominasz "stare" czasy, gdy BM, Klaudia z k-l i LPSFanka pisały regularne noty, a wszyscy inni udzielali się na forum?
 Było świetnie! Chciałabym, by te czasy wróciły, bo było naprawdę... przyjemnie. Wtedy czułam się dość samotna, a osoby które poznałam dzięki forum były taką moją internetową rodziną. ;) Każdy wspierał się nazwajem, każdy cieszył z nowych odkryć, z nowych notek itd. DLACZEGO KAŻDY Z NAS DOJRZEWA TAK SZYBKO?! ;_; Ja chcę znowu być dziecinna. ;_;
Co trzyma Cię przy LPS?
WY. Gdyby nie osoby komentujące, te które poznałam, te z którymi dyskutowałam, nie było by mnie tu. Pamiętam, jak pisałam notkę na blogu, czy moje pozostanie w świecie LPS ma sens. Dostałam wtedy 20 komentarzy motywujących mnie do dalszej walki. :D Więc... gdyby was nie było, nie byłoby July. ;]
Co sądzisz o naszej, "LPSowej części Internetu"?
 Dupa, nie ma szóstego XD Od razu jest siódme. >:D <Mój fail xDD Bo w mailu pytania były ponumerowane, a ja dałam bez 6, od razu 7 xD<
Jedne z najmilszych miejsc i najbardziej tolerancyjnych jakie spotkałam w necie. :3 Choć niektóre osoby... głównie niektóre youtube'rki wydają mi się dość... sztuczne. "Oj, loffciam cię wiesz? :D Zostaniemy BFFF?? Nakręcisz mi dedyka kotku? :*****" Heh... Chyba wolę blogową część niż LPSowe YT...
Jak myślisz, co takiego sprawia, że jest tak dużo miłośników LPS?
To, że teraz na YT jest na nie pewnego rodzaju 'moda'? ;d Dawniej, jeszcze rok temu (to naprawdę 'dawno' XD) na półkach były piękne figurki, zachęcające do kupna. A teraz? Szkoda słów. Teraz tylko YT i blogi utrzymują ten fandom. 
Miałaś jakiś cel, zaczynając aktywność w społeczności kolekcjonerów? 
Ja zawsze, cokolwiek robię, strasznie to idealizuję. Wciąż jestem przy tym blogu z tą samą myślą, dzięki której go założyłam. "Będę jedną z najbardziej wytrwałych kolekcjonerek! Będę znana w tym świecie. Chcę mieć parę tysięcy notek, każdy będzie podziwiać ten blog, a ja zdobędę masę figurek!" No tak... "Najlepszy blog". To jest mój cel, najlepszy blog. Nieważne na jaki temat... To przypadek, że akurat trafiło na LPS.
Co zmieniłabyś wśród kolekcjonerów?
Tę sztuczną "miłość". Niektórzy są aż nadto mili, to mnie wkurza, może dlatego, że mam naturę awanturnika. @_@ Te wszystkie "BFFF" powinni zniknąć. I to szybko. | A jeżeli chodzi o typową rzecz kolekcjonerską, zmieniłabym to, że jak przyjdzie co do czego, to większość wypiera się LPS. "Nie, nie, ja się nimi nie bawię! Ja tylko kręcę filmy!" -_-

~~~~~
Walić to, że krótko xD Walić to, że nie umiem wykasować tego białego tła. Jestem taka nieogarnięta xD 
Lol. Nie wiem, co pisać. A TO jest dziwne. Ja zawsze mam coś do powiedzenia/napisania xD 
Boże. Tak szybko napisałam tą notkę. Tak nienaturalnie ;__; 
Dobra, lecę. Pa! <3 <3 <3 <3 
Pedalskie serduszka żondzom. 

6 komentarzy:

  1. Fajny wywiad :)Wiele się dowiedziałam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Jot Pee. Jest fajna i fajnie prowadzi blogaska <3
    Co do wywiadu to masz tam sporo rzeczy na jej
    temat. Wbijaj do mnie na moje-super-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wywiad! :D "BFFF"- nie za dużo tych F? xD
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. ... Ok, będzie już bez numerków. XD
    Fajny wywiad. :s A! No i fajne PS'y! :D Na serio na pół notki! XD Ja także nie lubię tych "BFFF". XD Ja też jestem YouTube'rką, ale nie wiem czy taką jak one...? :/ No nic, życzę ci aby twój blog był najlepszy i abyś została najwytrwalszą kolekcjonerką. XD Ale mój blog niestety przechodzi chwilę 'kryzysu'...
    EmiliiLPSlove.blogspot.com
    Zajrzyj, a dowiesz się sama. I jakbyś mogła skomciaj. :3
    Pozdrawiam.
    ~ *Emi*.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe robisz wywiady, fajnie się czytało :D
    -------
    nasze-zwierzaki-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fyfjad z Joule
    Fyfjad z Joule

    Młahaha mam Shade'a

    Młahaha piszem sztucznie
    ======
    ZMHORKA RETURN HONEY! BUM, BEJBE! <33

    OdpowiedzUsuń