sobota, 11 maja 2013

16. Oceny husky'ch

Hej!
Tagg, jestem tu znowu <D Wiosna, ludzie, nie mam czasu na męczenie się na blogu! I co z tego, że non stop siedzę na necie, nawet jak jestem na dworze xD
~~~~~
Bland Pet: Taa xD Bardzo dużo. No po prostu nie wyrabiam z ogarnianiem infomacji <D
LpsManiak: Mnie to mówisz?Przecież ja to wiem, i to nie od dzisiaj :D Tak,tak. Uwierzę Ci, kiedyś.
Ania777: Nie, bo to jest Best Friends Forever FAIL <D
Emi:Dzięki, łaskawco. Bo nota była któtka xD Muszę się wziąć za te noty, bo takie gówienka potem wychodzą xD Da fak, czemu gadasz do Joule na moim blogu? xD Ona nawet tego wywiadu nie przeczytała, świnia jedna, a co dopiero komenty xD
YuKa: Dziękuję ;__;
Tyncza <33: Odkrycie sezonu, skarbie xD A JA TEŻ GO BD MIAŁA :D Za tydzień. Fuck. Jakie return, jak se przerwę z blogiem robisz? <D I siedzisz na asku? xD
~~~~~
A teraz, na życzenie Be eM, będą oceny husky'ch.
Tu mamy całą listę:
 
Wtf, czemu nie mam żadnego? O-o

Pierwszy husky.
Oczy: FIOLETOWE. A podobno stare LPS były normalne o3o 7/10
Kolor: Czemu on ma brązowe wstawki? Szare byłyby lepsze :cc 8/10
Całość: No, jak na pierwszego husky to ma mało cech tej rasy. Mogliby go dać szaro-białego, z niebieskimi oczętami, to łatwiej byłoby go rozpoznać C: Ale jest słodka,więc 8/10 <D


Pierwsze skojarzenie: BB O.o
Oczy: Znów ten cholerny fiolet xD 6/10
Kolor: Dlaczego, ja się pytam, DLACZEGO tak niski numer wygląda jak najgorszy BB?! 5/10
Całość: Dziwne. Jakby...wyprzedzili swoją generację. Matko xD 6/10


No, i to rozumiem! Chwilę...PATRZCIE NE TEN NUMER 8D
Oczy: Nareszcie jakieś husky'owe <D 9/10
Kolor: Też bardziej poprawny, taki...podręcznikowy wręcz xD 10/10
Całość: Ten numer daje mu u mnie +20 do czadowości C: 10/10


On mi się źle kojarzy xD
Oczy: Błękitne. Ale po co mu rzęsy? 9/10
Kolor: Agwmtwwd. Dziwny. Rdzawy. Nie podoba mi się >:( 6/10
Całość: 7/10


Zacne sąsiedztwo, chihuahua obok niego <D
Oczy: Turkusowe *w* Kocham. 10/10
Kolor: Denerwują mnie te ich "strzałki" na czole .__. Sraczkowaty?Serio? 7/10
Całość: Nie pogardziłabym takim. 8/10


Trzy literki. W.T.F.
Oczy: Nie lubię znaczków w oczach. A ten tu ma jeszcze takie te oczy, jak podkreślone jakąś kredką czy innym szajsem. Swoją drogą mój znajomy ma takie oczy xD 7/10
Kolor: Da fak, niebieski pies? I to tak wcześnie? Nie no, z tymi husky'mi jest coś nie tak O.o 7/10
Całość: CZEMU ON NIE MA SZYI?! 7/10


Niech zgadnę: połowa z Was go ma? <D
Oczy: Jakieś takie. Przymulone. 6/10
Kolor: No dobra, dobra. Niech będzie ta 8/10
Całość: Kiedyś chciałam go mieć. Razem z domkiem. Ale nie miałam tych 500 zł ;-;


Niebieski pies wkracza do akcji.
Oczy: Zielone. Za cholerę nie wiem, co mają do tej rasy, ale kocham ten kolor <D 9/10
Kolor: Boskie cieniowanie, jak na tak wysoki numer. Ale w końcu to Niebieski Pies... 7/10
Całość: Nie jest źle. 8/10


Czemu on jest taki...eee...krzywy? o3o
Oczy: Niebieskie <3 9/10
Kolor: Czemu znowu niebieski? T.T 7/10
Całość: Miałam go zjechać, ale mi się nie chce

8/10 ~~~~~ Dobra. Chciałam ocenić jeszcze tego brokatowego fioleciaka (Jenny Jot Pee, o ile się nie mylę), ale schrzaniłam to coś i mam notę chyba w HTML xD Zdolności Kate xd Przez następny tydzień mnie nie ma, jadę na Zieloną Szkołę :D Więc nota jakoś za tydzień. Pokażę Wam wtedy moje nowe LPS, Shade'a i jeszcze jednego słodziaka... Pa, pyszczki <33 Tag bardzo sw33t.

5 komentarzy:

  1. Wow, nie wiedziałam, że tyle tych husky'ch jest oO Też nie mam żadnego, ale to dlatego, że mi się nie podobają. Zazdroszczę zielonej szkoły...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zielona Szkoła O_o Zazdroszczę ;) Ja mam jednego huskie'go-takiego co tu nie oceniałaś :P Jak ty mogłaś tenu niebieskiemu dać 8/10?! To jeden z najlepszych!!! Ale to moje zdanie i rozumiem dlaczego dałaś taką ocenę xD

    OdpowiedzUsuń
  3. yayayayayay

    Hujsky :*
    Mam czterhy. Dwa czeniaki dwa sfyfke c:

    koniech koma ~

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam moich zielonych szkół nie lubię, bo pracujemy po 24 godziny na dobę. -_-" Ja mam w sumie chyba 5. ;)
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super notka, nie "gówienko", jak to określiłaś. ^^ Lubię hasky. <333 Ale nie wiedziałam, że jest ich, aż tak wiele, O.M.G! Zauważyłam, że tylko jednego oceniłaś 10/10, co ty masz do tych husky, cn? ;_; Wymagająca jesteś, Kate. XD
    Cóż... Zielona szkoła może być w sumie fufna, czemu nie? ;)) No, dla mnie nie, bo mam chorobę lokomocyjną, dla mnie jedyny ratunek tu ucięcie sb drzemki ^^ :>
    ________________
    EmiliiLPSlove.blogspot.com - Nowa notka, proszę o łaskawe skomentowanie jej ze strony, jakże poczciwej Kate. :3 XD
    Sekretydomuanubisa.blogspot.com - Nowy blogasek

    Pozdrowienia przysyła

    ~ *Emi*

    OdpowiedzUsuń