sobota, 18 maja 2013

17.Takie tam...

No czeeeeeeeeeść! :D
Już po Zielonej Szkole, w pon do szkoły :/ Nie ogarniam, czemu po teście 6-klasisty i jak wszyscy zostali przyjęci do gimnazjów jeszcze chodzimy do szkoły T.T
A na ZS było tak czadoooooooooooooowo ;__;
~~~~~
YuKa: Ja też xD Kojarzyłam tylko kilka, a tu proszę...No widzisz, o gustach się nie dyskutuje ;D
eLeN: Zazdrość sobie, zazdrość xD Po każdym dniu byłam masakrycznie zmęczona xD A o którego niebieskiego chodzi? xD Bo jest dużo :P
Rainbow: Sama jesteś Hujski xD No sry, ale z czym Ci się to kojarzy? :P Lol, mam prawie dwa razy więcej LPS i żadnego husky xD
Ania777: Biedactwo :< Ja za to w połowie dnia miałam wrażenie, że powinien być już wieczór xD Wszyscy mają więcej niż ja, wtf.
Emi: Dla mnie większość moich notek to gówienka, bo piszę na odwal :D "..co ty masz do tych husky,cn?" <--Nie ogarniam sensu tego zdania xD Taaa, ciesz się, żem nie Joule, bo ona zjechałaby wszyskie na 5/10 xD Choroba lokomocyjna... nigdy nie miałam, nie wiem, jakie to uczucie xD Podlizuj się, podlizuj, może skomam xD
~~~~~
Dobra, powiem szczerze. Nie mam pomysłu na tą notę. Mogłabym napisać Dan Doo, ale mi się nie chce, już się dziś napisałam w opisach nowych LPS (zakładka "moja kolekcja"). Teraz, jak mam już Shade'a, mogę spokojnie zacząć kręcenie "Ziyi". Tylko żeby komputer łaskawie zechciał zgrać filmy z karty pamięci -_-
Przepraszam za beznadziejność tej noty, i proszę o jakieś specjalne życzenia, żebym zawsze miała coś na zapas xD
Dusząca się pod kołdrą Kate,
żegna się z Wami.
Pa, pyszczki <D

7 komentarzy:

  1. Nie ja wymyśliłham Huskie Hujsky, nie jha x3

    JeJ, nudna notkha *o*
    Shade byndzie poczebny do Ziyi? o3o

    OdpowiedzUsuń
  2. Ham, ham! o.O Sorry, to miało być "ha, ha!", a przysięgłam sb, że nie będę kasować, tego co napiszę. :D
    Odpowiedź na twoją odp. na mego koma (XD):
    Ale nie wychodzą na "odwal", są jedynie zabawnie dziwne, ale przede wszystkim zabawne XD Nie ogarniasz sensu? o.O Jakby co "cn" to znaczy "co nie", ale chyba nie o to ci chodziło... XD Czyli, żę Juole nie lubi husky? :O Hm... Złe! XD Wyobraź sobie, że jedziesz autobusem, a tu nagle z twojej paszczy, niczym z armaty strzelają rzygi i cały pojazd, nieważne jaki wygląda niczym pobojowisko... XD Spok, jak chcesz to mogę, łaskawa, cudowna, zabawna, wspaniała, niezastąpiona, najlepsza w blogowaniu Kate.
    A co do notki... To notka o Zielonej Szkole, odpowiedziach na komy i o tym, że nie masz o czym pisać? XD Spok, jeżeli taak, to spok. ^^ A ja ci życzę, żebyś miała milion pomysłów na zapas, a jeżeli nie masz, poproś czytelników o fufny pomysł na następną notkę, a sama z pośród pomysłów wybierzesz najlepszy. :>
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~
    EmiliiLPSlove.blogspot.com - NN
    ~~~~~~~~~~~~~
    ~ *Emi*

    OdpowiedzUsuń
  3. KURDE TAK! WSZYSCY MOWCIE NA MNIE JOULE, BO PRZECIEZ KAZDY WIE O KOGO CHODZI -_-
    Blah blah blah
    Napisz notke o szkodliwym wplywie LPS na wyobraznie dzieci. .3.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oni każą nam chodzić do szkoły, żeby nas do końca zniszczyć psychicznie. ^^ Gratulacje udanej ZS. ;)
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja myślałam ,że będę miała co czytać (Imam na myśli notkę) ,a tu takie coś -_-. Oczywiście bez obrazy ,ale myślałam ,że będzie zwykła notka... :) To ja się już nieodzywam... O czym będzie następna notka????????????????? xD

    OdpowiedzUsuń
  6. BATHON, BATHON NA ZAKUPACH, JUŻ WIDZĘ TE NAGŁÓWKI Wpadnij na naszego bloga:
    http://filozoficznie-o-lps.blogspot.com/ i poleć go innym ;D

    OdpowiedzUsuń